joi, 8 ianuarie 2009

nu'mi trebe titlu .. ce sa fac cu el?!

Cand eram mai mica, m-au rapit extraterestrii... Pe cuvant de cercetas! Insa daca ti-as spune ce s-a intamplat, va trebui sa te omor dupa...
Insa asta e alta poveste...
Acum discutam despre vocea aia care tot apare... E verde, miroase a uitare si isi schimba forma de fiecare data cand ma scobesc in nas. Am spus "Te rog!" si s-a apropiat, insa m-a rugat sa ma intorc cu spatele; spunea ca o sa ma indragostesc daca o vad. Saraca, nu stia ca, in lipsa de altceva mai bun, ma iubesc pe mine.
Am invitat'o la o cafea...
S-a intors dupa 5 minute cu un pachet de tigari in mana. Am plecat, eu in fata, ea in spate, tusind amar.
Intre noi aer, cat sa respir, si bucati de spatiu in care sa incapa nimicurile care ne faceau fericite..
Nu am avut niciodata relatii intime cu o femeie; m-as fi simtit furata! Le incaleci ce-i drept, dar ele iti infuleca vintrele cu gura lor mare si paroasa si, dupa cate am auzit, tot ele castiga din acest schimb.
Oglinzile si imperecherea sunt oribile deoarece multiplica numarul oamenilor; toti aceia pluteau intr-o apa neagra si grea ale carei valuri clatinau carnurile lor moi, le ridicau bratele, le miscau degetele si se jucau putin cu buzele lor.
Un om... si iata cum stau in ungherul meu, un ghem de zdrente si zgarciuri, pe a carui minte sau inima nu ar paria nimeni, pentru ca mie nu mai are ce sa mi se ia.
Cei ce nu imi inteleg nebunia nu pot sa ma ajute; nici eu pe ei. Zambesc politicos, dar niciodata sincer.
Unde este sa ma vada? Vad voci, aud culori, miros forme, gust sunete, vreau sa simt ca ce simt se simte.
Ne intalnim diseara in gradina fluturasului suparat.
-... m-am visat sub copac aseara, alaturi de tine.
- Ce faceam sub copac?
- Eh, si tu acum...
- De fapt intrebarea e alta : copacul ce facea?
- Pui intrebari indecente... Noi mancam, copacul fosnea din frunze.
- Si ce s-a discutat sub copac?
- De toate... de la istoria artei, pana la culoarea ochilor tai.
- Ma lasi sa te iubesc?
- ...
- Daca sunt lasat, iubesc... Daca nu, tot iubesc, ca sunt mic si al dracu' !
- Am fugit ... te gasesc diseara la locul nostru?
- Da...Ma intorc cu gandul de miezul noptii.
- Te astept... eu si sufletul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

me.... like it...:)

profa spunea...

Oare unde am mai citit chestiile astea ? Super! Profa