duminică, 23 noiembrie 2008

prea mult

am inteles ca daca reusesc sa controlez universul in functie de ritmul meu cardiac ai sa reactionezi .. ideile mentolate trebuiau sa'ti raneasca ochii in modul ala dulce .. sa tot respiri din el .. era prea mult sa'mi dau seama ca depinde de la retina la retina (irisul il scoatem din poveste . inca mai doare cand e prea adanc)
e albastru si pute! nu'mi amintesc cum am ajuns aici, singura certitudine e ca nu stiu ce fel de fericire conteaza mai mult. o sa intrebi de ce .. n'o sa'ti raspund! neuronii aia s'au extins prea tare si acu nu'ti mai incap in inima .. as putea sa'i redirectionez inspre varfurile degetelor, dar atunci te'ar deranja si pe tine ori de cate ori ai face chestiile alea cretine care iti ridica orgoliul la cote alarmante . nici tutunul n'ar mai avea acelasi gust.
in fond, si pestii fac cachita in mare si nimanui nu'i pasa..se presupune ca ei au dreptul, iar tu .. tu chiar n'ar trebui sa'i imiti.. de la pesti incoace au mai fost maimutele si evul mediu.
la fel de bine ai putea sa'ti extirpezi o parte din constiinta ..

..

..because men are bad, and women have to stick together so one day thay can be president!

2 comentarii:

D_liok spunea...

i love youu ;))

blackdhalia spunea...

stiu dalioc, stiu .. singura mea certitudine e ca sunt idolul tau ..