luni, 13 aprilie 2009

post special


crezui ca dadusi cu capu de calorifer .. era mai funny! da tu nu, ca trebuisi sa dai cu degetu de putsa.

seo si tela stau aici (si intre timp se freaca de usa in incercarea disperata de caligrafie)

you are crazy woman .. cu care pai n'am baut?! bata'te soarele, da te'am trimis eu acolo jos .. asta'i pentru tablou .. cu asta se picteaza ..

mancam nesanats, bem nesanatos si ne aprindem o tigara a carei bricheta n'o gasim ..

voi bea din gura

si cand beau din gura un strop de aici mi se agata in nas si tre sa ma sterg de fiecare data si dup'aia am impresia ca'mi curg mucii

si tu cumperi chestii cu caca pe I? de obicei oamenii pun puncte pe i nu caci .. poti sa pui caca pe tine ..

[pentru concubina cu patu celebru din postu anterior .. cu multumirile de rigoare pentru rabdarea de care da dovada de fiecare data, in fiecare dimineata la amiazi cand porcul din mine se trezeste .. pentru ca spala vase, pentru ca face ceai de cafea, pentru ca ma hraneste cu toate cele, pentru ca se face ca apreciaza felu in care (nu) spal geamuri, pentru ca amu ceteste treburi langa mine]

'e sus pentru tine!'

P.S. in perfectiunea mea i'am facut si ei loc in poza ..

2 comentarii:

Anonim spunea...

would ju marry me?

blackdhalia spunea...

haha .. would YOU marry me?