duminică, 5 aprilie 2009

la targ


mamica mea e studenta la medicina .. s'am spus tot. fratiorii mei, in termeni medicali, sufera de tulburari comportamentale, insa in viata de zi cu zi se caracterizeaza prin apelative gen 'perversi'. si pentru ca mamica (denumita in continuare, sugestiv, Cage) ne iubeste si vrea sa ne perverteasca inca din fasa, ne'a dus la targ .. doamne ce de frumos!


creatie comuna:

Deci ce? ce plm se intampla aici ?! avem interdictie in janis ..
si totusi, pula mea cui o dau ?!
dar totusi, daca carnagiul e verde, eu sunt rogvaiv! tu iubeste'ma alb-negru, in dungi albastre; zig-zag infantil .. ce pueril sa fumez o cireasa amara pe genunchii hromonului netezit de 2 ore de spiritul idolului nostru coit pe campia cu sfarcuri frumos aliniate inspre Nord .. fara soarele meu zambitor in lumina intemnitata a mintii neprihanite ce'o iubesc in culori culese din campul privirii ce'mi spune aprins: soarbe'ma din pianul ce l'am trezit in ochiul tau ce arde pe fruntea'ti duhnind a extaz!
sanul tau drept imi surade subtil si ma trimite cu spiritul in lumea ancestrala, de rogvaivului moarte cuprinse ce ard sub pleoapa ta umeda, sub buza mea ascunsa privirilor ce nu'nteleg a iubi inedit, usor stingherit de lumina verde a lampii ce'am luat'o din beirut (hihi) cand ne iubeam infantil sub stelele straluce pentru al nostru amor infinit. pot sa'ti spun 'te iubesc' atunci cand te simt din priviri, din soapte in atingeri ce'mi spun ca (indescifrabil)
te prind de mana spre a'mi desena harta mea plina cu soare, aburi si picuri de ploaie in noapte, ciudat de ascutite'n sclipiri de stele.
un mel iti aduc in zori, din atriul meu stang, il pun petala cu petala pe al tau umar gol de ma cheama in lumi nestiute de cei cu mintea si inima infundate'n al ratiunii inexplicabil fior.
da, ratiunea are fior viu ce moare totusi cand atriul exalta'nspre cerul inefabilului cuprins de'un helix pomatis cu ochii inchisi.
e-o lume ce'mi sopteste suav in ureche: fii cine esti pe dinauntru in inima celor ce si'o deschid tie!
stingherul din mine isi zbarleste freza inspre coltul cu coji de nuca minutios sparte in bucati neintelese de ochiul inchis al mesei din bucatarie.
nu stiu ce invarti tu .. e o dara de vopsea pe gatul ce l'am simtit ca fiind al meu pe vecie. aprinde faclia cu iz fin si da'mi mie indeditul inodor dor!

si zboara'mi puful de papadie pe ochi'mi senini de implinire!

cu drag mierea ta de salcam din caldura topeste'un sarut pe buzele tale - ale mele in nori.
simtul cu gust de Muerte cuprinde rogvaivul sub streasina ce adaposteste buza de jos. aprinde'o in fiecare clopot cu dulcele'amarui din priviri ce'mi soptesc sa insist in a te primi pe alunita de sub sanul meu drept.

"sa nu mai treceti pe scena! domnisoara, avem si noi femei cu fuste .. cu multe fusttttttteeeeeee!"
muerte=bere.

dodo .. dodo .. dodddooooo!
Dapp .. dupa cum ziceam .. iti place o femeie ?! e ok .. uita'te la ea .. priveste'o atent .. analizeaza tot ce inseamna fiinta asta efemera care te intriga atat de mult .. dar .. fa in asa fel incat sa nu vada ca o privesti .. e beata .. a sorbit cu entuziasm picaturile ultimelor sticle disponibile .. imi fura cate un zambet sters in coltul gurii .. era ea .. doar ea .. mereu alta, dar mereu mai aproape de ea ..
Rob3rta.

Gross! un gross perfect.
Iubesti mai sus doar in momentul in care muzica e de cacat si oamenii is aia pe care ii vezi doar la TV. tot timpul a fost asa, doar ca tu n'ai avut unde sa te intizi si sa mori fara pic de contsiinta.
spatiul dintre tzatze e vis .. independent de vointa sau de obturatii.
nu pot sa ma rup de mine in prezenta altora. geniul creator are nevoi de exclusivitate. e ca si cum acu ti'as inciza teasta ca sa scot tot ce nu corespunde planului glorios de eternitate in nori si ..
O eternitate s'o noapte in ceata ?!
Ramane de vazut cat de departe merge infinitul tau, iar daca e sa se opreasca, o va face intre minti tulburi .. ?!?!
as putea sa iti desenez oi toata viata. as putea sa ma topesc odata cu primele picaturi de lumina vie, as putea sa'ti menajez fiecare cuvant sau as putea renunta fara cea mai mica mustrare de constiinta.. copilul e fericit!

la el in cartier strazile miros a viata proaspat stoarsa din asternut. cand m'am trezit soarele era deja deasupra ultimului etaj. primul impuls a fost sa strivesc papadiile, sa comprim o seva s'un sarut in palma, amintiri pentru maine.
maine cand o sa plec, empireul se va prabusi peste capetele atinse de cer, pentru ca da, intr'adevar, la intensitatea corespunzatoare a trairii, neuronii se reped inspre cer.
de sus, dramele par mai mici, uneori inexistente chiar .. mai ramane timpul in existenta sa fizica. accept sa ne jucam serios atata timp cat promiti sa iti detasezi bratele de corp si sa mi le faci cadou in vederea sustinerii morale.

servitoare, o Silva black s'un zambet te rog!

nu mai inteleg nimic, pentru ca oamenii mor de zi de si asta nu'i face fericiti.
vreau sa imi aduci vara pana dimineata! vreau sa mergi la cretarie, sa'i explici la tanti ca imi bag piciorutele cu papucasi cu tot in inventaru ei, vreau sa'ti arborezi privirea de copil si sa te bucuri langa mine cand constat cu stupoare ca libelula aia zboara periculos de aproape .. si mai vreau ca toata lumea sa vada cum tu esti fericit!
..la tine in cartier strazile miros frumos si pot sa desenez cu degetul pe cer!

mi'e somn!
let's hide between the lines and the blank spaces in your heart ..
ciudat cum oamenii au voie sa intre in viata ta si apoi sa plece cu bucatile aferente .. mi'e dor de lumina ta! atat cat inca e impartita si imi inteapa ochii, inseamna ca pot sa strivesc in continuare vise.

(child, do not question ma'ta's methods, eniwei. or else, bad kitty. ma'ta'i beata .. vrea balerine, da pula Ramo, ca Marcel ii in Janis)

as putea sa te iubesc adanc si cu straluci pentru simpla ta indiferenta. ma umple de mine (pana in buzunare si inapoi in sticla). as putea la fel de bine sa ma dezintegrez si sa renasc sub fiecare bucatica de piele arsa in respiratia verii care va sa vina. as putea sa iti circul prin vene pana la saturatie fara sa cer nimic mai mult. pentru ca granitele se transforma zi de zi in ceva ce demult
a murit printre randuri.
nu mi'e dor de tine, mi'e dor de noi. am nevoie de tine in fiecare bucatica de viata care se scurge printre taste.

maine nimic n'o sa mai aiba vre'o relevanta, pentru ca totul nostru s'a stins demult.

e nevoie doar de mine intr'o amintire pentru a schimba intregul lant trofic. as vrea .. as putea sa'ti dizloc constiinta intr'o fractiune de secunda cu stele pe cer. as putea sa iti hranesc morbidul de care ai atata nevoie, as putea sa scufund universul dintr'o singura privire insa asta n'ar schimba nimic. Pentru ca Marcelul ramane Marcel indiferent de vointa mea.

Better than Discover Channel! he provides the food and the shelter, i bring the l.o.b.e.

ideile se zdrobesc la contactul cu hartia. du'ma acasa! acolo primavara vine mai tarziu, dar se simte altfel; e mai interioara decat in vis.
imi lipsesti!

teo face pic-pic-pic- in buda .. cu fetili!!

DiscoToy!

Cage+Allice
sitting in a tree
K.I.S.S.I.N.G.

RED and RED equals more red. still red. red stood still while everybody was turning grey. the day red stood still, broken by the blink of an eye. a shy, clumsy eye invaded with ideeas floating around freely.

Gigolo Italiano
800$
moods :)

so, the cripple-pig is happy .. alegria all over the sky.

3 comentarii:

Anonim spunea...

doamne ce vreme-i afara
toate cele, pe furis :-)

Anonim spunea...

fara de numar... se numeste in limbajul colectiv al familiei. pentru cei neavizatzi, care oricum nu or sa priceapa nik pa lumea asta (nu de alta da si la noi se pierde juma din intelesuri): oameni buni, nu incercati sa intrati in mintea geniilor si a celei perfecte noaptea tarziu. k dak faceti asta, cale de intoarcere nu mai e. AM ZIS! bad kitty!

blackdhalia spunea...

but muuuum .. i don't want to!

besides .. what's that a dildo?