marți, 24 martie 2009

cum miroase vina? ca tine!

imi place viata mea de acun .. e seaca chiar si cand ploua.
verdele altora inca are reverberente. de partea cealalta se percep culori, culori metamorfozate, peste care inca ma mai topesc uneori in nestire .
insa toate la o cafea.
stii, imi place .. nu'mi lasi timp sa inteleg cum de fapt caut cu totul altceva ..

am gasit un zambet intr'o cana de rom cand peste umarul drept se iveau zorii .. inclin sa cred ca dialectul e de vina .. zeita n'avea cum sa decada atat de brusc .. de fapt zeita n'are cum sa decada niciodata .. atata timp cat inca mai exista un ateu in ceva colt de crasma .. sigur, in linistea lui simte o adiere usoara .. de aici nu mai e decat o singura noapte pana cand constiinta va sa urle in el .. zeita poate asta .. tocmai ca sa isi ocupe mintea ..

cotidianul ma inhiba mai mult decat o vizita la ginecolog . imi construiesc singura dramele.

2 comentarii:

DarianaCosmina spunea...

Stii de ce te iubeste Cosmi?"AOOOLEEEUUU...":))

Omul care aduce.... moartea. spunea...

Ma Sperii!